Reklamacije
Kupac je dužan da se upozna sa tehničkim stanjem i karakteristikama kupljenog proizvoda i da utvrdi da li je kompletan i da nema oštećenja. U slučaju da primjeti, kupac je dužan da odmah kontaktira prodavca na broj (upisati broj), ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail office@haakaa.ba i opišete kakav problem imate, ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu.
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok provjerite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak dijelova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi dijelovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj (upisati broj), ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail office@haakaa.ba i opišete kakav problem imate, Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavjestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana.
- Troškovi povrata robe idu na teret kupca.
Preuzmite reklamacioni list ovdje.