Uslovi korištenja i način plaćanja
Dobrodošli na sajt www.haakaa.ba . Haakaa vam omogućava korištenje usluga i sadržaja svog portala u skladu sa dole navedenim USLOVIMA KORIŠTENJA.
Poštovani korisnici, molimo Vas da prije korištenja naših usluga, pažljivo pročitate slijedeće uslove. Svaka posjeta našem sajtu, kao i kupovina, znači da ste ove uslove pročitali i da se slažete sa njima u cjelosti. Ukoliko su oni za Vas neprihvatljivi, molimo Vas da ne koristite ovu prezentaciju. Korištenjem bilo kog dijela portala, smatra se da su korisnici upoznati sa ovim uslovima, kao i da prihvataju korištenje sadržaja ovog portala isključivo za ličnu upotrebu i na sopstvenu odgovornost.
Na osnovu odredbe čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 6/12, 63/14) i čl. 43. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik BiH 25/06) privredno društvo “SUPERMAMA BH ” d.o.o. Brčko, svoje cijenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.haakaa.ba
O B A V J E Š T A V A
– da se prodaja robe putem internet sajta www.haakaa.ba obavlja u okviru registrovane djelatnosti privrednog društva“SUPERMAMA BH” d.o.o. Brčko, adresa za izjavljivanje reklamacije je: info@haakaa.ba
– da se osnovna obilježja robe mogu naći na sajtuwww.haakaa.ba.
– da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS 6/12, 63/14) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.haakaa.ba smatra prodajom na daljinu.
– da roba koja se prodaje putem internet sajtawww.haakaa.ba posjeduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namjenom koja je definisana u Deklaraciji;
– da je prodajna cijena robe naznačena uz svaki artikl;
– da su sve cijene izražene sa uračunatim PDV-om;
– da cijena proizvoda ostaje u iznosu navedenom na našem websajtu, osim u slučaju očigledne greške. Iako nastojimo navesti tačne cijene na websajtu, greške su moguće. Ako uočimo grešku u cijeni bilo kojeg od naručenih proizvoda, o tome ćemo vas čim prije obavijestiti i omogućiti vam potvrđivanje narudžbe po ispravljenoj cijeni ili njeno otkazivanje. Ne uspijemo li stupiti u kontakt s vama, smatraćemo da je narudžba otkazana i vratićemo vam plaćeni iznos u potpunosti. Nismo dužni prodati vam bilo koji proizvod po neispravnoj nižoj cijeni (čak i nakon što smo vam poslali Potvrdu isporuke) ako je pogreška u cijeni očigledna i neosporna te se razumno mogla prepoznati kao neispravna cijena.
– kupljenu robu šaljemo u roku od 1 do 3 radna dana putem kurirske službe BH POST EXPRESS, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE – da se mogućnost kupovine robe uz posebne cjenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu www.haakaa.ba .
– da potrošač robu koju kupuje putem internet sajta www.haakaa.ba može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke.
– da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe;
– da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i namjeni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom;
– da je sajt www.haakaa.ba dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahtjeva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, popravkom ili zamjenom, odnosno da zahtjeva umanjenje cijene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi sajt www.haakaa.ba .
– da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da artikal želi da zamjeni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cjenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti artikal u roku od 7 dana na način kako je to definisano na strani ZAMJENA.
– da za robu koja je poručena putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći na strani reklamacije
Supermama BH online prodavnica omogućava plaćanje artikala iz svoje ponude gotovinom pouzećem kao i plaćanje platnim karticama (MasterCard, Maestro, Visa, Visa electron). Način plaćanja Kupac bira u poslednjem koraku zaključenja porudžbine na web sajtu haakaa.ba.
Plaćanje platnom karticom
Ukoliko Kupac kao način plaćanja izabere platnu karticu potrebno je da u sledećem koraku unese potrebne parametre na osnovu kojih će njegova transakcija biti autorizovana. Unos podataka obavlja se na stranici koja je dio sistema za plaćanje koja i pruža uslugu procesuiranja kartice.
Nakon uspješnog završetka procesa autorizacije, sredstva na platnoj kartici Kupca se rezervišu u iznosu porudžbine koju je kreirao. Ukoliko Prodavac u cijelosti potvrdi porudžbinu rezervisana sredstva će biti realizovana u cijelosti i Kupcu će biti proslijeđen e-mail sa ovom tom informacijom.
Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da u cijelosti realizuje porudžbinu Kupca on će ga o tome obavijestiti putem email-a ili telefonski. U slučaju da Kupac pristane na korekciju porudžbine Prodavac će potvrditi porudžbinu i realizovati manje sredstava Kupca od inicijalno rezervisanih. Ukoliko Kupac želi da otkaže porudžbinu usljed nemogućnosti Prodavca da je cijelu isporuči, Prodavac neće potvrditi porudžbinu i sredstva Kupca će biti skinuta sa rezervacije u narednih 24h (u zavisnosti od banke čiju karticu Kupac koristi).
Zaštita povjerljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Raiffeisen bank dd Sarajevo, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti BiH – konvertibilna marka KM. Za informativni prikaz cijena u drugim valutama koristi se srednji kurs Centralne banke BiH. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cijene navedene na našem sajtu.
Povrat sredstava
U slučaju vraćanja robe i povrata sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, djelimično ili u cijelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, u slučaju vraćanja robe i povrata sredstava Supermama BH online prodavnica (Supermama BH d.o.o) je u obavezi da povrat vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povrat sredstava na račun korisnika kartice.
TROŠKOVI POVRATA ROBE
Troškovi povrata robe idu na teret kupca.
Prodavac korisniku vraća novac bez poštarine odmah, odnosno
najkasnije u roku 14 dana od uvažavanja reklamacije, odnosno primanju vraćene
robe. Prodavac zadržava pravo da primljenu uplatu drži na svom računu toliko
dugo dok mu roba ne bude vraćena. Iznos novca se korisniku vraća na
isti način kao što je novac bio uplaćen.
S poštovanjem,
“SUPERMAMA ” d.o.o. haakaa.ba